اخبار و دانلود سریال های Arrow & Flash

بروز ترین سایت اخبار و دانلود سریال های Arrow & Flash

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

گروه تلگرام

گپ بیکارا و دانشجویان😉


🏃همه در گروه زیر سریع جوین شو تا پر نشده🏃

 برای عضویت در گروه روی لینک زیر کلیک کنید


https://telegram.me/joinchat/CqsRhwNLW2D8EL57dmy-6Q

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin

دانلود قسمت 8 فصل دوم سریال The Flash

ژانر : اکشن، ماجراجویی، درام

زبان : انگلیسی

امتیاز : 8.7/10

ستارگان : Grant Gustin, Candice Patton, Rick Cosnett

خلاصه داستان : پس از اینکه بَری آلن به قتل رسیدن مادرش و سپس دستگیری پدرش که بی گناه است را مشاهده می کند ، تصمیم می گیرد هرطور که شده پرده از اسرار مرگ مادرش بردارد و بی گناهی پدرش را نیز اثبات کند. او که پس از سالها تبدیل به فرد بالغی شده، بطور اتفاقی در آزمایش دستگاه شتاب دهنده دچار سانحه می شود که باعث می شود به بیمارستان منتقل شود و به مدت 9 ماه به کما برود. اما بَری پس از به هوش آمدن متوجه می شود که دارای قابلیت های ماوراء طبیعی شده که به او اجازه می دهد به سرعت حرکت کند و هیچکس نتواند مانع او شود و…

لینک دانلود در ادامه مطلب...

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

آیا هنری آلن با زوم در فصل 2 فلش در ارتباط است؟

نظریه جدیدی درمورد اینکه هنری آلن / پدر بری آلن (Henry Allen) با زوم در ارتباط است منتشر شده است. حتی برخی از منتقدین وی را خود زوم دانسته اند! یا حداقل همزاد هنری شاید خود زوم باشد! اما واقعاً اینجا چه خبر است؟ در ادامه با اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin

اخبار جدید از کراس آور سریال های Supergirl و The Flash

اخبار جدیدی منتشر شده است که سریال سوپرگرل (Supergirl) با سریال فلش (The Flash) کراس آور خواهد داشت. تیم این دو سریال طی جدیدترین اخبار قرار است که با یکدیگر همکاری کنند. در ادامه با جزئیات کامل همراه باشید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin

استراتژی سریال Legends of Tomorrow متفاوت است!

سریال افسانه های فردا (Legends of Tomorrow) دارای استراتژی متفاوتی در روند اجرا و نمایش فصل ها خواهد داشت، بنظر می رسد شبکه سی دابلی (CW) روشی جدید را برای این سریال در پیش گرفته است. در ادامه با ما باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin

دانلود پرومو دوم قسمت 8 فصل 2 سریال فلش

پرومو جدیدی (نسخه جهانی) از قسمت 8 فصل دوم سریال فلش (The Flash) منتشر شده است که، پروموی دوم به شمار می رود و صحنه های جددیتری را از کراس آور نشان می دهد. حجم و زمان پرومو کم می باشد

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin

گمانه زنی های David Ramsey درمورد قبرِ فلش فوروارد قسمت 1 فصل چهارم Arrow

بازیگر دیوید رمزی (David Ramsey) کسی که کاراکتر جان دیگل رو در سریال پیکان (Arrow) به تصویر می کشه، درمورد اینکه چه کسی داخل قبر فلش فورواردی که در قسمت اول فصل چهارم مشاهده کردیم گمانه زنی هایی رو انجام میده! در ادامه با گمانه زنی های هوشمندانه دیوید رمزی در این مورد همراه ما باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin

کاراکتر King Shark دوباره به سریال فلش باز می گردد

کاراکتر King Shark بی شک کاراکتر سرگرم کننده ای در این فصل (فصل دوم) سریال فلش (The Flash) بود! اما باید اعتراف کنیم نقش این کاراکتر خیلی زود تمام شد! اما عوامل سریال نقشه های بهتری را برای این کاراکتر در نظر دارند! در ادامه جزئیات کامل رو دنبال کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin

فعلاً طرحی برای ریش دار شدن الیور کویین وجود ندارد!

بر اساس کمیک بوک ها، باید کماندار و کاراکتر اصلی سریال پیکان (Arrow) یعنی الیور کویین دارای ریش باشد! این کاراکتر کلاً به این شکل تعریف و مشهور شده است! اما طی اخباری دریافتیم که نقشه و طرحی برای ریش دار شدن الیور کویین (با بازیگری استیفن آمل) وجود ندارد، حداقل فعلاً. در ادامه جزئیات بیشتر رو از مصاحبه ای که خود استیفن امل در اینم مورد کرده دریافت کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin

قسمت های کراس آور Arrow و The Flash طولانی تر از حد معمول خواهد بود

همیشه مدت زمان کراس آور ها از مدت زمان اپیزود های معمولی بیشتر است، چرا که وقایع مهم در این کراس آور ها به وقوع می پیوندد. جدیداً طی اطلاعیه ای از شبکه سی دابلیو زمان این کراس آور برای قسمت های مشترک سریال فلش و پیکان منتشر شد. در ادامه با جزئیات کامل همراه ما باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin