جان بارومن (بازیگر نقش مالکوم مرلین) درباره بازگشت مالکوم به عنوان راس الغول در فصل 4 صحبت میکنه و اطلاعات خوبی رو درمورد این کاراکتر و تغییرات افکاریش به مخاطبین می دهد، در ادامه با مصاحبه کامل همراه ما باشید.

تغییرات کاراکتر مالکوم مرلین در فصل 4 سریال Arrow


مجری: درباره اینکه چطوری مالکوم الان که راس الغول شده متفاوت هست ؟

جان بارومن: در مسیری که اونو رییس لیگ کرده متفاوت شده. میدونه که اونارو کاملاً کف دستش داره. یه چیزی داره اتفاق میوفته (چهارشنبه) شب در جایی میبینید که اونا کاملاً بهش وفادار هستند و هرکاری که ازشون میخواد رو انجام میدن. مالکوم با این وجه اش خیلی راحت هست. اون در جایی هست که میخواد راس الغول باشه. اون میدونه که میتونه حواسش به اتفاقاتی که در استار سیتی میوفته باشه، و این چیز خوبیه.


چیزی که اون انتظار نداره درباره تیا و لورل هست که با یه جسد میان پیشش. اونا به دلیلی میان و مالکوم یه خورده به خاطرش سردرگم شده برای اینکه براش یه جور معمای غیر قابل حل شده. مالکوم میدونه که چاه چه کارایی میتونه انجام بده. اون نمیخواست که دخترش زنده بشه، برای اینکه میدونست چه اثراتی میتونه داشته باشه. اینجا دخترش اومده تا ازش سوال بپرسه و همینطور یکی از دخترهایی که فصل گذشته  اون کمکش کرد نجاتش داد، کسی که برگشت و بهش گفت " نمیتونم همون کارو برات کنم" اون اومده تا خواهرش رو زنده کنه، بخاطر همین هم مالکوم یه خورده سردرگم هست." درا ین فصل برای این کاراکتر تغییرات زیادی خواهیم داشت.