منتظر یک ابر کراس آور باشید! تنها ۳ هفته تا اپیزود کراس‌اور سریال های پیکان (Arrow) و فلش (The Flash) با حضور برخی از کاراکترهای سریال افسانه های فردا (Legends Of Tomorrow) باقیمانده است و امروز "مارک گوگنهایم" تهیه کننده اجرایی و نویسنده سریال "پیکان" از اولین عکس این اپیزود رونمایی کرد.

کراس آور سریال های Arrow ،The Flash و Legends Of Tomorrow در راه است

در عکس بالا دو شخصیت "هاک‌گرل" (hawkgirl) و "هاک‌من" (hawkman) از سریال "افسانه‌های فردا" نیز دیده می شوند. شخصیت "هاک‌گرل/کندرا ساندرز" پیش از این در اپیزود 5 فصل 2 سریال "فلش" با نام "تاریکی و روشنایی" در نقش یک باریستا که در "سی‌سی جیترز" کار می‌کند، حضور داشت. اگرچه هنوز اطلاعی از نحوه و زمان حضور شخصیت "هاک‌من" منتشر نشده است اما با این عکس جدید احتمال می رود اولین حضور این شخصیت در همان اپیزود کراس‌اور باشد. هر دو این شخصیت‌ها در سریال "افسانه‌های فردا" حضور برجسته‌ای خواهند داشت. قبلاً هم اخباری از حضور هاوک من در کراس آور بود اما چیزی از حضور هاوک گیرل منتشر نشده بود.

زمان پخش اپیزودهای کراس‌اور سه‌شنبه ۱ دسامبر مصادف با 10 آذر (بخش اول- فلش) و چهارشنبه ۲ مصادف با 11 آذر دسامبر (بخش دوم- پیکان) خواهد بود.