مدیر سریال پیکان، Wendy Mericle در مورد تکامل تدریجی مالکوم به عنوان پدر صحبت میکنه، زوایای خیلی تاریک تری ازش رو نشون میده! مالکوم در این فصل شاید حضور کمتری داشته باشه اما کاراکتر کلیدی ای به حساب میاد که نقش کمرنگی نخواهد داشت.  در ادامه با مصاحبه کامل همراه ما باشید.

زوایای تاریک مالکوم مرلین در فصل چهارم سریال Arrow تند تر می شود

* مجری: در موضوع خانواده، همچنان مالکوم مرلین (John Barrowman) رو داریم، یکی از آدم های شرور اصلی که تصادفا پدر خواهر الیور، تیا، بوده است و پدر صمیمی ترین دوست مرحوم الیور، تامی بود. آیا تغییر و تحول مرلین رو به عنوان یه پدر خواهیم دید؟
Wendy Mericle: "تضاد بین تامی و تیا یکی از اون موضوع های جالب هست. فکر میکنم اون کسی نیست که دوست داشته بشه یا نقشش رو به عنوان پدر پذیرفته باشه یا فهمیده باشه که این یعنی چی وقتی که تامی زنده بود و فکر میکنم مرلین از این اتفاق درسشو گرفته و داره سعی میکنه اشتباهاتش رو با تیا جبران کنه.
که گفت: اون واقعا آدم بدی هست ، یه شرور تمام و کمال در سریالمون ، و کسی نیست که قراره کار درست رو انجام بده. و این فصل ، داریم تلاش میکنیم کشف کنیم که چطوری به عنوان یه پدر نمو پیدا کرده است.قراره که این فصل اونو واقعا  به عنوان کسی که تصمیمات خیلی مثبتی برای احترام به تیا میگیره ببینیم. اما در همون زمان، قراره که در پایان سال اونو در حال رفتن به فضاهای خیلی تاریک تری ببینیم.این همون تضاد و تنش بین اون دو بخش از زندگیش  هست که خیلی براش هیجان زده ایم."