اخیراً اخباری را از تهیه کنندگان سریال پیکان (Arrow) درمورد اینکه چه کسی داخل قبری بود که ما در فلش فوروارد فصل چهارم سریال Arrow مشاهده کردیم منتشر کردیم، اما تهیه کنندگان اطلاعات کمی را منتشر کردند و در نهایت مشخص نکردند که قبر برای چه کسی است! اما اینجا ما گمانه زنی هایی رو در این مورد آماده کردیم. در ادامه با ما باشید.

قبر چه کسی را در فلش فوروارد فصل 4 سریال Arrow مشاهده نمودیم؟

در فلش فوروارد مشاهده کردیم که الیور بر سر مزار به بری می گه: "I'm going to kill him" اینجا با توجه به این جمله می شه فهمید یه جنس مذکر (به احتمال خیلی زیاد دیمین دارک) کسی که داخل قبر هستش رو کشته.

* از کاراکتر فلیسیتی شروع می کنیم. ما بعد می دونیم این کاراکتر از دست رفته فلیسیتی باشه! چرا که داخل فلش فوروارد ما بری آلن و الیور کویین رو دیدیم. اگه کسی که داخل قبر بود فلیسیتی بود، با توجه به عشق و علاقه ای که قبلاً بین فیلیسیتی و بری آلن بود، بری باید اندوه بیشتری رو نشون میداد! و بری فقط اونجا برای ادای احترام به الیور حاضر شده بود. با توجه به رفتار بری می شه فهمید که اون کاراکتر کمی با بری آلن رابطه غریبی داشت. ما داخل فلش فوروارد حلقه الیور رو در دستش ندیدم! شاید به این دلیله که با توجه به اخبار الیور و فلیسیتی از هم جدا میشن. طی اخبار جدید این خبر اعلام شد. در قسمت 9 فصل 4 سریال پیکان، فلیسیتی و الیور حلقه ازدواج رو توی دست هم می کنند، اما اخبار به ما میگه حوادث و اتفاقات باعث میشه الیور و فلیسیتی عاقلانه از هم جدا بشن.

* کاراکتر ری پالمر و سارا لنس هم نمی توانند باشند. چرا که ما سریال افسانه های فردا (Legends of Tomorrow) را داریم، طی اخبار جدید این دو کاراکتر در این سریال حضور پر رنگی خواهند داشت.

* این قبر به کاراگاه لنس یا لارل لنس هم مربوط نخواهد شد. چرا که اگه این قبر به یکی از این دو مربوط می شد، سارا لنس هم بر سر مزار حاضر می شد. با توجه به واکنش الیور کویین باید کاراکتری بوده باشه که با الیور رابطه خیلی صمیمانه ای داشته. البته به یاد داشته باشیم که نویسندگان عنوان کردن که در این فصل لارل "آخر بازیه" تا این حد اطلاعات دادن اما ایهاماتی در این جمله وجود داره.

* بین جان دیگل و تیا می شه حدس زد که شاید جان دیگل باشه. به یاد داشته باشیم که طبق برخی از داستان سرایی ها جان دیگل کشته می شود و کاراکتر mr. Terrific برای بزرگداشت روح وی کلاه خود او را برای خود بر می گزیند و به تیم پیکان ملحق می شود. اما چرا تیا نباید داخل قبر باشد؟ هیچ توضیحی وجود ندار که تیا هم داخل قبر نباشید چرا که با توجه به عطش کشتن تیا، شاید مشکلاتی بوجود آید که به کشتن شدن تیا ختم شود. اما اگر تیا کشته شده بود، قبر تیا در قبر خانوادگی خانوداه کویین دفن می شد. با توجه به گرفتن انتقام برادرانه جان دیگل از سازمان HIVE و دیمین دارک، شاید خود جان در رویارویی با دیمین دارک برای گرفتن انتقام برادرش کشته شده باشه و الیور که در فلش فوروارد عنوان کرد "I'm going to kill him" شاید منظور از him همان دیمین دارک باشد.

* البته گمانه هایی زده می شه که این کسی که از دست رفته شاید همسر اول الیور یا پسر الیور باشه که چندین سال پیش در فلش بک دیدیم. اما طبق کمیک بوک ها پسر الیور بعد از مرگ الیور جای او را خواهد گرفت. اما سریال ثابت کرد که با کمیک بوک متفاوت است برای مثال می توان کاراکار Mr. Terrific را مثال زد، این کاراکتر در کمیک بوک کسی بود که در لیگ عدالت بود اما بعداً از آن جدا شد و به استار سیتی بازگشت و یک شخصیت پر از نبوغ است اما در سریال دیدیم که این شخصیت در سریال در آزمایشگاه پالمر زیر دست فلیسیتی اسموگ کار می کند. باز هم قطعاً نمیشه مشخص کرد اما این اطلاعات کمک زیادی به گمانه زنی ها می کنه.